Patrocinado por

Abre en pleno casco histórico de Ribadeo un novedoso hostel con jardín y terapias naturales para los peregrinos

Lidia Fernández RIBADEO/LA VOZ

VEN A GALICIA

Su concepto de albergue «ecológico» es de los primeros en A Mariña y está triunfando entre los caminantes, con más de 300 estancias en 20 días

14 ago 2023 . Actualizado a las 21:46 h.

El Camiño Norte cada vez acoge a más peregrinos que, atraídos por la belleza paisajística de la zona, se embarcan en la que sin duda se convertirá en la aventura de sus vidas. Y a pesar de que las cifras de peregrinos este verano en A Mariña parecen haber descendido respecto de los años anteriores, lo cierto es que esta ruta jacobea se está consolidando como una alternativa muy demandada, sobre todo por los extranjeros, especialmente procedentes de diversos puntos de Europa.

Es en este ambiente de claro apogeo de las rutas de peregrinaje donde surge el proyecto de Chiquinquira Dorado, la propietaria del hostal de moda entre los peregrinos que llegan a Ribadeo en busca de calidad y de un servicio que no encuentran en los albergues públicos. A pesar de llevar abierto menos de un mes, el Hostel Namor se ha convertido en todo un referente de este tipo de turismo tan particular. «O noso perfil de cliente é, fundamentalmente, o estranxeiro que demanda unha atención de calidade, cos servizos que non atopa noutro lugar do Camiño», asegura Ángel Quintana, quien ayudó a Dorado en la reconversión de su centro de terapia en el hostal que ha abierto en pleno centro de Ribadeo, en la Praza dos Catro Canos, a escacasos 100 metros de la casa consistorial. «Pásanos pola porta o camiño de Santiago, literalmente», bromea Quintana.

Entre las características de este hostal destacan la privacidad de sus instalaciones. «É un concepto semellante ao dos albergues cápsula que están tan de moda, pero diferente», explica. «Quixemos facer un establecemento diferenciado, cun valor engadido claro, centrado no ecolóxico e en ofrecer alternativas e terapias naturais ós camiñantes que levan centos de kilómetros sobre os seus pés», profundiza este gerente con experiencia previa en la gestión de pisos turísticos en la localidad.«O hostal conta con 14 prazas, distribuídas en 7 literas, que garanten a privacidade dos seus usuarios. Tamén conta con dous baños e un salón-cociña a disposición de todos», confirma.

Pero sin duda, lo más destacable de este exclusivo albergue es el jardín interior, con una terraza de más de 200 m2, idónea para desconectar y perderse en medio de la naturaleza, pero en pleno centro urbano. «O entorno do xardín é o que máis gusta. Todos os nosos clientes quedan abraiados e encantados», asegura Quintana, animando a visitar sus instalaciones.

«Estamos a piques de abrir tamén un centro de masaxes e terapia nun espazo que ata o momento se atopaba inhabilitado. Calculo que nos próximos dez días poderemos ofrecer tamén este servizo para garantir o benestar físico dos peregrinos que nos escollan», indica. Habrá masajes y todo tipo de terapias para mejorar la estancia de los caminantes y su condición física.

«O certo é que estamos tendo moi boa acollida. A pesar de que levamos menos dun mes abertos, e que non nos anunciamos demasiado, xa tivemos máis de 300 estancias, a maioría de estranxeiros», asegura Quintana. «En Booking temos moi bos comentarios, cunha puntuación de 9,5, polo que estamos moi satisfeitos», señala, indicando que de media suelen acoger entre 8 y 10 peregrinos al día. «Temos o mes de agosto cheo», confirma.

«Somos do máis caro da zona, pero ofrecemos un valor engadido que marca a diferenza»

Si bien es cierto que hay alternativas más económicas que su propuesta, «somos os máis caros da zona, pero tamén ofrecemos un valor engadido que marca a diferenza», asegura convencido.El precio por noche es de 25 euros por persona (tarifa fija), pero prometen ofrecer lo imprescindible para una estancia lo más confortable posible. «Quero sinalar tamén que contamos cun servizo de lavado e secado totalmente gratuíto. E en canto rematemos de habilitar o espazo destinado para as terapias, a nosa oferta aínda vai medrar máis, se cabe», concluye.

Respecto al tema del aparente descenso de peregrinos se muestra rotundo. «Non o vemos así».