Patrocinado por

Vuelven las rutas turísticas en lancha para ver y disfrutar O Fuciño do Porco desde el mar

Lidia Fernández

VEN A GALICIA

PEPA LOSADA

La embarcación Vivemar realiza visitas guiadas a diario desde el puerto deportivo de Viveiro

12 jul 2023 . Actualizado a las 13:00 h.

No es ninguna novedad que O Fuciño do Porco, situado en la localidad de O Vicedo, se ha convertido en uno de los reclamos turísticos más importantes de la comarca mariñana en los últimos años. Después de meses cerrado, se han vuelto a suspender las visitas para realizar exploraciones geológicas, pero a finales de esta semana se permitirá definitivamente el acceso a cientos de visitantes, que en estas fechas llenan hasta el último rincón de A Mariña. Expectantes, no quieren perderse la oportunidad de disfrutar de las impresionantes vistas a este imponente monumento de la naturaleza.

Las opciones para descubrir lo que en su día fue uno de los secretos mejor guardados de la zona son múltiples. Pero últimamente están triunfando las rutas por mar hasta O Fuciño do Porco. «É completamente diferente. Velo dende o mar apórtache unha perspectiva nova. A xente non está afeita a ver os lugares dende o mar. E todos os que se animan quedan abraiados», afirma David Seijo, uno de los socios de la lancha turística que realiza estas visitas guiadas tan especiales.

Es el tercer verano que ponen a disposición de vecinos y visitantes este servicio desde Viveiro. Su lancha, que tiene capacidad para entre 10 y 12 personas, ofrece dos rutas diferentes. «Unha máis económica, que dura uns 45 minutos e recorre a contorna da ría de Viveiro, por 8 euros os adultos e 6 os nenos ata 10 anos», explica, «e outra máis completa, a que se achega ata o Fuciño do Porco, que ten unha duración de máis dunha hora, e xa serían 12 euros para os adultos e 10 para os máis pequenos», añade.

Está previsto que abran todos los días hasta el mes de agosto «e se todo vai ben, tamén a primeira quincena de setembro», confirma. Las expectativas para este verano son moi positivas. «Non temos un perfil de cliente específico. Hai moito turista, pero tamén xente da Mariña que quere vivir a experiencia doutra maneira», confirma.

«A acollida está sendo moi boa, e é moi gratificante. Eu priorizo que a xente desfrute da experiencia. O comentario máis repetido é que o paraxe natural é todo un espectáculo. E claro que o é», confirma, seguro de que sus visitas guiadas seguirán conquistando a cada vez más personas.

«Ao final, a xente que vén e queda encantada acaba comentándollo aos amigos», concluye.