Patrocinado por

El Plan de Desenvolvemento Turístico de Pontevedra concurrirá a los fondos Next Generation

Alfredo López Penide
L. penide PONTEVEDRA / LA VOZ

VEN A GALICIA

Diputación de Pontevedra

La iniciativa busca consolidar la provincia como «un destino sostible, dixital, integrador e innovador e nun territorio de excelencia»

06 may 2022 . Actualizado a las 05:00 h.

El Plan Provincial de Desenvolvemento Turístico do Destino centrado en la enogastronomía, que ha impulsado la Diputación de Pontevedra en colaboración con el sector, se presentará a la convocatoria de los Fondos Next Generation. Así lo confirmaron desde la Administración provincial, al tiempo que destacaron que es una iniciativa que tiene «por obxectivo contribuír ao desenvolvemento económico fixando poboación no rural a través dunha iniciativa multiexperiencial que quere converter á provincia nun destino sostible, dixital, integrador e innovador e nun territorio de excelencia».

«Falamos dun proxecto conxunto, dun plan moi diverso e plural, que parte do consenso entre o sector público e o sector privado, dando resposta a este territorio que é unha forza da natureza enogastronómica. Temos que ser ambiciosas e ambiciosos, sinalou, porque a nosa provincia conta con elementos para poder selo e sentirnos moi orgullosas e orgullosos», remarcó, por su parte, la presidenta Carmela Silva.

El plan, que se sustenta en la transición verde, la competitividad, la transición digital y la eficiencia energética, contempla acciones con el sector privado, tanto de la hostelería como de las Denominaciones de Origen o las Indicacións Xeográficas Protexidas que operan en la provincia, «sexan do eido da economía circular ou do impulso de iniciativas turísticas». De igual modo, precisaron desde la Diputación, «prevé actuacións e investimentos como a sinalización de recursos enogastronómicos e accións de dixitalización e creación de produto».